Zbliżamy się do premiery kolaboracji adidas & Arizona!

Niemiecka firma ma na swoim koncie szereg kluczowych projektów – zważając na rosnące zyski i pozycję na rynku, daje to naprawdę spore możliwości. Nowe technologie czy przyjazne środowisku idee zyskują serca nowych klientów choć adidas, nierzadko urzeka nas również kultowymi i klasycznymi propozycjami.

Jak możemy obserwować na co dzień, ogromna część lubianych kolaboracji, powstała we współpracy ze znacząco odmiennymi firmami – różniąca się choćby przeznaczeniem produktów, klimatem, ich kategorią czy odmienną grupą docelową klientów. W tym roku, adidas łączy siły z firmą napojów – Arizona. Bazą zostały wydania Yung-1 oraz 80 Continental w dwóch wariantach kolorystycznych. Główną rolę grają tu kolory charakterystyczne dla etykiet mrożonych herbat – zieleń, róż czy żółte odcienie. Jedna z kolorystyk wydań została zaprojektowana w oparciu o kwiatowe wykończenie cholewki, natomiast druga – prezentuje wspomniany przekrój odcieni. Branding nawiązujący do współpracy znajdziemy m.in. na językach, wkładkach i dedykowanym boxie. Komplet obejmuje również dodatkowe sznurowadła. Niestety firmy mają w planach znacząco ograniczyć dostępność wydań, a ich zdobycie będzie możliwe wyłącznie w Nowym Jorku 18 i 19 lipca, gdzie zagości pop-up store.