Zaskakujący wzrost sprzedaży PUMA

Jeśli chodzi o sprzedaż to trzeci kwartał dla PUMA był dużo lepszy niż oczekiwano a wszystko dzięki linii Fenty PUMA od Rihanny, w reklamach której pojawiła się cała plejada gwiazd i celebrytów.

Niemiecka marka jest kontrolowana przez francuską grupę Kering, a raporty Q3 wykazały gwałtowny wzrost zysków netto o 98% aż do 39,5 miliona Euro (44,1 miliona dolarów) w okresie trzech miesięcy zakończonym 30 września. Liczba ta jest prawie dwukrotnie większa od tej sprzed roku. Łączna sprzedaż wzrosła o 8,3% przy silnym rozwoju w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w rejonach Afryki i obu Ameryk. Wiele z tego marka zawdzięcza pomocy gwiazd takich jak właśnie Rihanna, Cara Delevigne czy Kylie Jenner.

Zapewne pomógł też fakt, że Rihanna ostatnio została uhonorowana nagrodą Shoe od the Year za model PUMA Creeper.

Użyte tagi
,