Off-White zyskuję tytuł najgorętszej marki według Lyst

Reklamy wyskakujące w przeglądarkach, zakupy online, a także rozszerzająca się popularność różnorodnych produktów za pośrednictwem internetu, zdaje się być idealnym otoczeniem dla rozwoju marek.

Indeks tworzony przez Lyst ukazuję kwartalne wyniki marek odzieżowych i nie tylko. Aby uwiarygodnić jej wyniki, firma korzysta z coraz to nowocześniejszych form – poza samymi zakupami, kontroluję liczbę wyszukiwań produktów, ruch w mediach społecznościowych i wielopoziomową analitykę. Raz na kwartał, ujawnia oficjalne wyniki wyznaczając 10 najgorętszych marek! Tym razem, na podium znalazło się Off-White należące do Virgila Abloha. Lyst tłumaczy wzrost takimi czynnikami jak m.in. kolaboracja z Nike. Wśród 20 najgorętszych produktów, aż 3 pochodzą od marki Off-White – w kategorii obuwia, króluje jedno z kolaboracyjnych wydań z Nike. Tuż za nią, znajduję się dom mody Gucci oraz Balenciaga. Czwarte miejsce zajmuję Nike, co również może stanowić spore wyróżnienie. W dużej mierze, przyczyniła się do tego kampania ”Just Do It” z udziałem Colina Kaepernicka – wiele analityków wróżyło rychły spadek akcji jednak w ostateczności, gigant znacząco na tym skorzystał. Z ogółu wyszukiwań Nike pośród wielu witryn, zaobserwowano 13% wzrost w odniesieniu do poprzedniego kwartału. Na liście Top #10 znalazła się także linia YEEZY – na miejscu 7, awansując o 5 pozycji. Tuż za nią, VETEMENTS.

Całą listę możecie sprawdzić tu.