Off-White stworzyło kolekcję w przystępniejszych cenach

Oczywiście poza miarą sukcesu i popularnością wielu marek, stoi także ich cena. Spoglądając na rozwój  i znaczenie firm – nie ma w tym nic aż tak szokującego.

Virgil Abloh, postanowił stworzyć kolekcję ”For All”, która będzie o wiele bardziej przystępna cenowo. Są to pełnowartościowe produkty, które mają zbliżyć klientów do marki. Skupiając się na samych cenach –  koszulki kosztują już około 95 dolarów, a bluzy 170 dolarów – w porównaniu do pozostałych produktów jest to rzeczywiście dość niska cena i spora różnica. Virgil Abloh podsumowuję swój pomysł słowami cyt.; ”The price tier allows for a new customer to see themselves within the overall concept of the fashion label”.

Zestaw czterech wersji graficznych zarówno koszulek jak i bluz znajdziemy już w 11 sklepach Off-White na świecie. Niestety całkiem prawdopodobne, że znikną z półek w dość szybkim tempie.