Vans obchodzi pięćdziesiąte urodziny

Chciałoby się krzyknąć „Sto lat!”, jednakże w tym przypadku życzymy marce Vans zdecydowanie więcej. Z okazji tej okrągłej rocznicy będziemy mieli styczność z kampanią „The Story Of Vans”, nawiązującą zgodnie z nazwą do historii kultowej marki.

Ta silnie powiązana z mniej lub bardziej ekstremalnymi sportami, modą i muzyką marka narodziła się 50 lat temu, dokładnie w dniu 16. marca, kiedy to Paul Van Doren, Jim Van Doren, Gordy Lee oraz Serge D’Elia otworzyli w Kalifornii pierwszy sklep pod szyldem „Van Doren Rubber Company”. Ten lokalny sklep 12 lat później posiadał 70 punktów w całej Kalifornii, a sprzedaż obejmowała zarówno Stany Zjednoczone jak i zagranicę. Od produkcji przez projektowanie po korelację z różnymi środowiskami rozwój był zauważalny na każdym kroku.

50-letnią historię marki idealnie ukazują poniższe filmy:

Biorąc pod uwagę planowane działania z kampanią „The Story Of Vans” bez wątpienia możemy się spodziewać sporej dawki ciekawostek, informacji czy wydarzeń w kolejnych miesiącach bieżącego roku.

www.houseofvans.com
www.houseofvanslondon.com