Użytkownicy iPhone XS oraz XS Max zgłaszają pierwsze napotkane problemy

Od oficjalnego wydarzenia ukazującego tegoroczne premiery Apple nie minęły nawet dwa tygodnie, a użytkownicy którym udało się już kupić jedne z najnowszych urządzeń, zgłaszają pierwsze problemy.

Na pierwszy ogień wystawiono iPhone XS oraz wersję XS Max – mimo, że od zakupu minął dość krótki czas, wystarczył on na skonkretyzowanie pierwszych niedociągnięć bądź utrudnień. Wiele klientów zgłosiło problem dot. słabych wyników w zakresie działania Wi-Fi oraz przesyłanie danych komórkowych pod postacią LTE. Choć iPhone XS oferuję znacznie szybszy transfer niż poprzednicy, problem jest w dalszym ciągu zauważalny. Sytuacja jest porównywana do problemu z iPhone 4, który również odnotowywał podobne problemy. Apple nie wystosowało jeszcze oficjalnego oświadczenia jednak warto mieć na uwadze, że takie sytuacje zdarzają się dość często – niezależnie od konkretnej marki. Podejrzewamy, że błędy mogą zostać rozwiązane przy najbliższej aktualizacji systemu.

Nowe modele pojawią się za pośrednictwem oficjalnej strony Apple w Polsce już 28 września. Ceny rozpoczynają się od 4979 zł skończywszy na kwocie 7219 zł w przypadku iPhone XS Max o niebagatelnej pojemności 512 GB.