TSUGI SHINSEI od PUMA

PUMA, która w 2017 roku zadebiutowała globalną kampanią “Run the Street” po raz kolejny podniosła poprzeczkę i rzuciła wyzwanie modzie streetwearowej. Wprowadzając na rynek nowe modele, marka z powodzeniem łączy swoje sportowe dziedzictwo z nowymi technologiami. Dzięki ciekawym rozwiązaniom konstrukcyjnym i dbałości o funkcjonalność, PUMA Sportstyle oferuje produkty, które doskonale odzwierciedlają styl współczesnej ulicy. Jednym z czołowych produktów marki na nadchodzący sezon będzie model TSUGI, czyli połączenie japońskiego minimalizmu i nieoczywistych rozwiązań technologicznych.

Słowo „TSUGI” w języku japońskim oznacza „NASTĘPNY”. PUMA TSUGI to mix nowoczesności, technologii i tradycji z nową falą współczesnej, progresywnej odzieży streetwearowej. We wszystkich modelach, które będą pojawiały się w sprzedaży, w konstrukcji podeszwy wykorzystana została super elastyczna pianka IGNITE, która zapewnia wyjątkowy komfort i amortyzację. Pierwszym modelem, który zapowiada serię jest TSUGI SHINSEI. „SHINSEI”, które w języku japońskim oznacza „ODRODZENIE” doskonale oddaje filozofię TSUGI.

Najnowsze dziecko marki PUMA charakteryzuje progresywny, minimalistyczny, streetwearowy design oraz najnowsze rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne jak np. idealnie dopasowana skarpeta, czy język wyściełany specjalnym nylonem oraz ciekawe sznurowanie, umieszczone po bokach. TSUGI SHINSEI w kolorze białym czarnym i białym pojawią się w sklepach oraz na www.PUMA.com od 21 kwietnia. Sukcesywnie w sezonie SS17 dostępne będą też kolejne warianty kolorystyczne.

 

preview_17ss_sp_prime_rts_tsugi-shinsei_black-shoe_lr

 

Dostępne w sklepach: WSS, Runcolors Piwna 51/53 Warszawa, Runcolors Poznań, Worldbox Nowy Świat, Worldbox Manhattan Gdańsk, Worldbox Stary Browar, Worldbox Magnolia Wrocław, Eleven Kielce, Sneaker Studio, Sneakers by Distance.

Sugerowana cena detaliczna: 529 zł