The North Face podjęło współpracę z National Geographic

Ze względu na charakter marki The North Face i jej stosunkową bliskość z przyrodą, powyższa kolaboracja nie powinna nas szokować. Mimo wszystko, współpraca wydaję się być na swój sposób wyjątkowa – a także niespotykana.

Motywem kolekcji ”Bottle Source” są parki narodowe. Związek grafik nie jest aż tak oczywisty ponieważ marki zdecydowały się stworzyć kolekcję w oparciu o dbałość o środowisko i recykling. Produkty kolekcji są wykonane przy użyciu plastikowych tworzyw sztucznych pochodzących ze wspomnianych parków – m.in. Yosemite czy Grand Teton. Do produkcji wykorzystano ponad 70 kilogramów odpadów, a efektami współpracy zostało kilka koszulek z krótkim i długim rękawem. Wszystkie pozostały w odcieniach czerni lub bieli. Ceny kształtują się na poziomie 35-40 dolarów.

Kolekcja jest dostępna zarówno na stronie National Geographic jak i w sklepie Urban Outfitters.

Zdjęcia: Urban Outfitters