Supreme udaje, że walczy z botami…

Wszystkich zbierających ochłapy po ubiegłotygodniowym dropie z Lacoste, na stronie Supreme czekała dziś niemała niespodzianka. Nowością jaka pojawiła się w sklepie, jest system CAPTCHA mający za zadanie rozpoznanie czy kupujący jest „prawdziwym” człowiekiem, a nie chociażby często spotykanym obecnie botem.

Założenia wprowadzonego systemu są oczywiste, ale czy jego działanie rzeczywiście wyeliminuje problem botów? Głosy wszystkich „uczciwych” kupujących radzących sobie na własną rękę, a także speców od szeroko pojętej informatyki, szybko rozwiewają wątpliwości

supreme-captcha-online-store-0001

Najbardziej poszkodowani na wprowadzeniu CAPTCHA zostaną userzy radzący sobie podczas dropów manualnie, a przystosowanie botów do nowych zabezpieczeń ma potrwać co najwyżej kilkanaście godzin, o ile już nie jest to dla nich kwestia ułamków sekundy. CAPTCHA już raz popisała się skutecznością w streetwearowym światku, a miało to miejsca podczas ubiegłorocznego dropu PALACE. Wtedy została ona jednak wprowadzona na tyle niespodziewanie, że jej obecność na samym dropie wykluczyła z gry większość botów, niestety w przypadku Supreme już wiemy, że element zaskoczenia nie będzie mieć miejsca…

O skuteczności nowych „zabezpieczeń” będziecie mogli się przekonać standardowo w czwartek, a okazja do tego dosyć dobra, bo na rozkładzie świetne kolabo, Supreme x Mike Hill.