Stadium Goods sprzedane Farfetch za 250 mln dolarów

Potencjał kryjący się za rynkiem obuwia od kilku dobrych lat znacząco się powiększa, a zależność jest zauważalna przez coraz to większe grono osób. Oczekuje się, że branża obuwia sportowego może być warta aż 95 miliardów dolarów do 2025 roku.

Platformy takie jak m.in. StockX, GOAT czy Stadium Goods są idealnym przykładem na rozkwitające zainteresowanie, a i popyt. Oferowanie 100 % pewności względem autentyczności produktów wspieranych przez VC okazało się być strzałem w dziesiątkę. Firma Farfetch liczy niespełna 11 lat, a na obecną chwilę jest jednym z najlepszych sklepów oferujących luksusowe marki. Gdy na początku roku rozpoczęto działania wraz ze Stadium Goods, sprzedaż obuwia znacząco się zwiększyła – José Neves, dyrektor generalny postanowił rozpocząć rozmowy z partnerem. Stadium Goods narodziło się w 2015 roku i polega na odsprzedaży butów na rynku wtórnym. Farfetch kupił firmę za 250 milionów dolarów przy czym McPheters i Stiller – założyciele, pozostaną liderami. Na obecną chwilę, plany dotyczą rozwoju międzynarodowego. Podsumowując komentarz McPhetersa;

As more and more customers get comfortable with purchasing aftermarket items, we are going to continue to grow.