Sneaker LAB – przyszłość pielęgnacji kicksów?

Jeśli jesteście fanami butów, zapewne dużą uwagę przywiązujecie do utrzymania ich w czystości i dobrym stanie wizualnym. Na obecną chwilę, na rynku znajduje się wiele firm tworzących produkty do czyszczenia i pielęgnacji obuwia – w różnorakich postaciach. Sneaker LAB wychodzi na przeciw nie tylko klientom ale i środowisku co czyni koncepcje firmy ciekawą i istotną!

Działalność narodziła się z zamiłowania do sneakersów wykorzystując naukę. Południowoafrykańska marka jest na obecną chwilę w 60 krajach, przy czym sklepy stacjonarne mieszczą się w trzech lokalizacjach – RPA, Downtown LA oraz Johannesburgu. Na miejscu możemy zarówno zakupić oferowane produkty jak i skorzystać z profesjonalnych usług czyszczenia. Celem było stworzenie produktów, które zapewnią m.in. czystość i pielęgnację z uwzględnieniem dobra środowiska – Sneaker LAB uzyskało certyfikat Greentag. Sekret polega na wykorzystywaniu naturalnych bakterii do biodegradacji odpadów organicznych, które idealnie sprawdzają się w utrzymaniu czystości naszych butów. Biotechnologia to nie wszystko – marka czynnie uczestniczy w projektach non-profit, które mają na celu edukacje i pomoc młodzieży z Afryki.

Zdecydowanie są to rozwiązania zaawansowane technologicznie ale i przyszłościowe – poparcie i zainteresowanie w wielu zakątkach świata tylko to potwierdza. Kluczowym aspektem może okazać się cena, choć w porównaniu do konkurencji – wcale nie jest wysoka. Zwłaszcza biorąc pod uwagę pracę, która towarzyszy przy tworzeniu tak specjalistycznych rozwiązań. Zestaw trzech środków wraz ze szczotką to koszt oscylujący w graniach 100 zł – pojedynczo około 36 zł. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie Sneaker LAB.