Snapchat traci 800 mln $ przez obraźliwą reklamę w stronę Rihanny

Zdecydowanie ostatni czas nie jest najlepszym okresem dla platformy Snapchat. Całkiem niedawno, mogliśmy zaobserwować negatywne wrażenia wśród użytkowników po jego ostatniej aktualizacji. Spowodowało to zmniejszenie aktywności oraz spadek nowych użytkowników. Jednak tym razem, sprawa jest nieco poważniejsza.

Kilka dni temu, na platformie pojawiła się reklama nawiązująca do Rihanny i Chrisa Browna. Przedstawiała ona grę słów ”Would You Rather!” a tuż pod tym, znalazły się słowa ”Slap Rihanna” oraz ”Punch Chris Brown”. Nie trudno się domyślić, do jakiej sytuacji miała się odnieść. Gwiazda nie czekała z komentarzem zbyt długo – na swoim Instagramie wyraziła żal i rozczarowanie w stosunku co do aplikacji.

W wyniku powyższych zdarzeń, akcje Snapchata spadły o 4% czego wynikiem jest także utrata niemalże 800 milionów dolarów wartości.

Użyte tagi
,