Sierpień – Top #5 Sneakersów

Wrzesień za pasem, co więc oznacza, że czas na comiesięczne zestawienie pięciu topowych premier obuwia! Wbrew temu co pokazują kalendarze, wakacyjna pogoda nie dobiega końca – mimo temperatury, marki przez ostatni miesiąc przedstawiły nam co najmniej kilka propozycji, które mogą posłużyć nam jesienią.

 1. Nike Kyrie  x Spongebob

Kultowy serial animowany znany na ekranach od 1999 roku, stał się inspiracją w projekcie Nike na bazie modelu Kyrie 5 oraz 2 Low. Pięć wariantów obuwia oddaje poszczególne cechy postaci, natomiast Spongebob & Patrick zostały zaprojektowane wraz z podpisem wewnątrz języka. Premiera przypadła na 10 sierpnia.

2. Air Jordan 1 Low x SB ”UNC”

Powyższy duet jest niepodważalnym połączeniem dziedzictwa Jordan Brand oraz Nike SB. Kolorystyka ”UNC” jest nam doskonale znana, a sam projekt zyskał sympatię zarówno fanów deski jak i obuwia sygnowanego nazwiskiem Michaela Jordana. Zakup mimo wszystko nie należał do łatwych zadań co jednoznacznie wiąże się z wyższą ceną, którą musielibyśmy zapłacić za wydanie tuż po premierze 12 sierpnia.

3. Air Jordan 1 ”Black Toe” Satin

Wydania dla kobiet znajdują ogromne zainteresowanie również wśród mężczyzn. W sierpniu, na warsztat trafiła kolorystyka ”Black Toe” której ostatnia premiera miała miejsce w roku 2016. Identyczny dobór kolorów w satynowej odsłonie okazał się być strzałem w dziesiątkę, a sam zakup był możliwy 17 sierpnia przez aplikację SNEAKRS App w znacznie limitowanej ilości.

4. adidas Yeezy 500 ”White Bone”

Choć oczekiwanie na premiery nowych wydań YEEZY nieco przyćmiewa nowe kolorystyki znanych sylwetek, skłamalibyśmy mówiąc, że te nie wzbudzają zainteresowania. Ostatnia premiera nowej kolorystyki 500 ”White Bone” była pierwszą, zorganizowaną za pośrednictwem aplikacji adidas w formie loterii z szansą zakupu. Sprzedaż ruszyła 24 sierpnia.

5. Nike Air Force 1 x Levi’s

Kolejny projekt duetu, tym razem w ramach ”Nike By You” – przedsięwzięcia pozwalającego na samodzielne zaprojektowanie sylwetki. Dobór materiału i kolorów pojawiających się na butach wydaje się być nie tylko atutem ale i czyni kolekcję wyjątkową. Współpraca dotyczy dwóch wariantów Air Force 1 i wydania Nike Air Max 90, które pojawiły się 5 sierpnia – natomiast odzież i obuwie stworzone przez firmy trafiło do sprzedaży 26 sierpnia.

Użyte tagi
,