Rihanna podnosi znaczenie firmy PUMA

Stanowisko Pumy na rynku nie było na kiepskiej pozycji, a ta zawsze była kojarzona z długą historią i popularnością. Jednak i to, nie gwarantowało najlepszych sprzedaży.

Najwyraźniej nowatorskie pomysły jakie wniosła marka wraz z rozpoczęciem współpracy z Rihanna były strzałem w dziesiątkę. Dzięki temu, skorzystały na tym także inne projekty firmy, które pozwoliły wspiąć się nieco wyżej. Jak donosi Puma, ostatni kwartał znacznie podniósł zyski firmy. Sprzedaż w Europie wzrosła o ponad 22%, w Ameryce o 15% natomiast w Azji o 10%. Kolejnym powodem do świętowania jest nominacja kolekcji Fenty Puma by Rihanna do British Fashion Awards.

 

Szef marki, Bjorn Gulden podsumował dobre wiadomości cyt. ”Rihanna’s relationship with us makes the brand actual and hot again with young consumers”.

Użyte tagi
,