Puma odnotowuje rekordowe zyski za pierwszy kwartał 2019

Niemiecka firma liczy już 71 lat, a ponadto należy do grona najbardziej popularnych marek sportowych na świecie. Kto wie, jaką potęgę stanowiłaby gdyby to bracia Dasslerowie nie utworzyliby oddzielnych firm (Puma & adidas) a działaliby razem?

Jak dla każdego z przedsiębiorstw, liczą się partnerzy i współpracę. W przypadku Pumy, dużym przełomem ostatnich lat był projekt u boku Rihanny o czym pisaliśmy w 2017 roku. Nie moglibyśmy jednak przypisywać sukcesów wyłącznie jednej personie – firma równie prężnie działa z innymi artystami. Strategia i cele wydają się przynosić efekty, czego wynikiem jest zestawienie zysków za pierwszy kwartał bieżącego roku! Sprzedaż wzrosła o 15,3 % co jest niebagatelnie ogromnym sukcesem, spowodowanym przez dotarcie do klientów w wielu regionach świata. Bjørn Gulden – dyrektor generalny Puma, stwierdza że jest to najlepszy kwartał firmy. Największy wzrost nastąpił w kategorii odzieży, a tuż po niej w obuwiu i akcesoriach. 

Puma ma przed sobą solidną konkurencje, niemniej jednak – jest na dobrej drodze do sukcesu.