Poczuj się jak część zespołu Vetements

Dla wielu Vetements to marka dość mocno kontrowersyjna. Trudno się dziwić, gdyż po części projektów, które (chcąc, nie chcąc) spotkały się z największym odbiorem (koszulki DHL, tees ze Snoop Dogiem, przerabianie logotypów znanych marek) bardzo łatwo dojść do wniosku, że coś tu jest nie tak… to z drugiej strony, naprawdę trzeba im przyznać, że marketing jest ich niesamowicie mocną stroną.

1I podobnym krokiem jak uprzednio, projektanci brandu idą tym razem. Inspiracją jest nic innego jak aktualny trend. Bo co jak co, ale sami widzicie, że koncertowy „merch” artystów, sprzedaje się ostatnio znakomicie (czy to Gildan czy H&M). Vetements tym samym proponuje coś bardzo podobnego. Koszulki i bluzy z nadrukiem „STAFF” na froncie oraz imiona wszystkich osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie marki z tyłu do bólu przypominają propozycje ciuchów z tras koncertowych.

2Co powinno cieszyć, wszystkich niezadowolonych z faktu „Gildanowskiego” pochodzenia „merchu” Kanye? A fakt, że te rzeczy zaprojektowane i uszyte zostały od początku do końca przez „staff” Vetements, a obok marnej jakości produktów oferowanych masowo, nawet nie stały! Oczywiście, nie ma nic za darmo i za taką przyjemność trzeba niestety trochę więcej zapłacić. Retail t-shirta ustalony został na 285 EUR, natomiast bluza, chętnych kosztować będzie o 200 EUR więcej.

3 4

Użyte tagi
,