Pierwsza aukcja sztuki ulicznej z produktami Supreme zakończyła się kwotą 1 miliona dolarów

Licytacje są chlebem powszednim choć ta, jest zdecydowanie jedyna w swoim rodzaju. Odbyła się 16 maja w Paryżu pod szyldem Artcurial, a aukcję nazwano ”CREAM – Cash Rules Everything Around Me”. Pierwsza w historii, poświęcona kalifornisjkiej modzie i sztuce ulicznej.

Licytacja mogła okazać się wielkim zaskoczeniem ale i także w efekcie końcowym – wielkim sukcesem. Produkty w większości były poświęcone marce Supreme, co dawało w sumie ponad 130 artykułów. Począwszy od koszulek, worka treningowego we współpracy z Everlast z 2016 roku,  skończywszy na bagażu z ubiegłorocznej kolaboracji z Louis Vuitton, który osiągnął cenę ponad 104 tysięcy dolarów. Aukcja zakończyła się sprzedażą 94% produktów osiągając całościową kwotę o sumie 1 miliona dolarów. Jak wspomina wiceprezes Artcurial – Fabien Naudan cyt.”The C.R.E.A.M auction is a major milestone for us, not just in terms of the type of clients we have attracted with it, but also in terms of what it says about changing perceptions of valuable art and design in the current market”.

Jest to moment przełomowy, a także zupełnie nowe doświadczenie zarówno dla pasjonatów marki jak i osób, które wcześniej nie miały pojęcia o tak sporej wartości mody ulicznej.

Użyte tagi
,