Pięć nowych sylwetek adidas które uwielbiamy

Jedną z pierwszych rzeczy, która przychodzi nam na myśl wspominając o adidasie jest znaczny przekrój nowych modeli. Wraz z trendem dad shoes i inspiracją z lat 90, rynek zaoferował nam wiele nowości – łącząc akcenty retro i nowoczesność.

Na naszą – i waszą uwagę, zasługuje kilka z nich. Postanowiliśmy podsumować pod tym względem ostatni rok i wyłonić pięć najlepszych propozycji!

1. adidas Falcon

Na naszej liście nie mogło obyć się bez wariantu dla pań. Strategia dedykowanych modeli przyniosła firmie spore zainteresowanie, zdobywając sympatie i portfele – choć tu, cena jest całkiem atrakcyjna.  Wydanie zainspirowane sylwetką Falcon Dorf z 1997 roku idealnie wpisało się w dzisiejsze trendy. Ponadto, sprostało wymaganiom klientom. Choć od początku, adidas dość mocno promował ich wydanie, a pierwsza kolorystyka szybko zniknęła ze stron internetowych, kampania z Kylie Jenner podkręciła zainteresowanie. Na obecną chwilę, do sprzedaży trafiło ponad 10 kolorystyk – w cenie 399 zł.

2. adidas ZX 4000 4D

De facto powyższy model nie jest zupełną nowością, ponieważ pierwszy raz pojawił się jeszcze w 1989 roku, jednak w znacznie innym wydaniu. Zastosowanie technologii 4D wpłynęło na przeprojektowanie sylwetki i połączenie z elementami OG. W przypadku obuwia 4D ceny w dalszym ciągu są wysokie. Swego czasu, CEO firmy adidas wspominał, że produkcja i materiały są na obecną chwile drogie ale w miarę rozwoju, koszta będą maleć wpływając na retail.

3. adidas Yung-1

Jeśli wspominamy o modelu Yung-1, należałoby docenić archiwa marki adidas, które są swoistym źródłem wielu inspiracji. Choć powyższa sylwetka zadebiutowała we wrześniu ubiegłego roku, jej początku możemy doszukiwać się w roku 1997 kiedy to na rynek wkroczył Falcon Dorf (jak w przypadku Falcon dla kobiet). Zrekonstruowany but znalazł się w szafach wielu z nas, a kluczowe kolaboracje m.in. z END. czy Absolutely Vintage, podkreślają jego znaczenie.

4. adidas Consortium Marmur Runner

Wydanie powstało wraz z duńskim butikiem NAKED. CEO firmy podkreślała, że współpraca miała na celu stworzenie czegoś odmiennego, a retro modele do koszykówki i biegówki były źródłem projektu. Współpraca zaowocowała dwoma kolorystykami Magmur Runner jednak dostępne jest również wydanie „bez partnerstwa” – za pośrednictwem strony adidas.

5. adidas Yeezy 700 V2

Początkowo zastanawialiśmy się czy umieszczać wydanie w naszym zestawieniu z racji na premierę Yeezy 700 w 2017 roku – ostatecznie, uznaliśmy że jej druga wersja V2 jest ważnym butem na rynku. Kanye West nie może narzekać na brak zainteresowania linią YEEZY – mimo upływu 4 lat od pierwszej premiery. Zwłaszcza jeśli chodzi o nowe modele, takie jak 700 V2. Dotychczas mogliśmy kupić już kilka kolorystyk, a przed nami premiera „Utility Black”. Wyższy retail wcale nie wydaje się odstraszać zainteresowanych, a same buty w dalszym ciągu szybko znikają ze strony.

Niemalże wszystkie powyższe propozycje (za wyjątkiem Yeezy) są hołdem dla lat 90. Mimo tego, nie są odgrzewanym produktem, a nowością. Świeże projekty mają wielki udział w podnoszeniu pozycji adidas, zainteresowania – i zysków. Jest to świetna recepta dla konkurencji ale i dobra nowina dla nas, skoro strategia adidas przynosi korzyści – oznacza to, że nowych wydań będzie przybywać.