Osiedle spotkało się z high-end’em

Tak to teraz już jest, że „szybkie buty” zdecydowanie są w modzie, a każda prawdziwa „hajpbestia” ma w swojej szafie chociaż jeden osiedlowy fit.

Oczywiście powszechnie wiadomo, że najlepsze buty do ortalionów ma Nike. Jedną z najbardziej popularnych ostatnio sylwetek jest model Air Max’ów z 1997 roku. Nimi właśnie także zainteresował się były CEO paryskiego Givenchy, Riccardo Tisci. Projektant pracując nad swoją wersją 97 postanowił zaproponować nam sneakersy nad kostkę, wykonane z czarnej skóry i ozdobione przy użyciu granatowych oraz złotych detali. W widocznym miejscu umieszczony został również grawer przedstawiający standardowy dla współpracy projektanta oraz Nike logotyp.

Na chwile obecną nie została jeszcze ujawniona data premiery kicksów. Trzeba jednak przyznać, że bardzo ciekawe połączenie z tego wyszło. Zdecydowanie, nie dla każdego.