Nowy projekt MTV x Puma RS-X

Stacja MTV ma swoich wrogów i sympatyków – niezależnie od tego, jest zaliczana do grona jednych z najbardziej popularnych programów. Działalność znacząco wybiega poza ramy TV czego dowodem są liczne wydarzenia takie jak m.in. EMA. Firma równie chętnie uczestniczy w projektach z markami takimi jak Nike, adidas czy Puma.

Przed nami kolejny projekt duetu, który skupia się na sylwetce Puma RS-X. Inspiracją zostały lata 80, które są dość ważnym etapem dla MTV – warto pamiętać, że stacja została założona w 1981 roku. Na języku niezmiennie widnieje logo Pumy wraz z monogramem MTV – branding stacji znajdziemy również na boku cholewki. Do sprzedaży trafią dwie wersje kolorystyczne – pierwsza z nich dominuje w śnieżnobiałe odcienie wraz z elementami fioletami i turkusu. Druga zaś, w dużej mierze skupia się na turkusie z dodatkiem fioletowych i czarnych akcentów. Zestawienie kolorystyczne może wydawać się dość odważne choć całość wygląda dość przyjemnie dla oka – bez pstrokatych efektów. Premiera ma nadejść 14 marca wraz z debiutem kolekcji odzieży.