Najnowsze miejsce specjalizujące się w customie i nie tylko – poznajcie EMBRO!

 

1.Przedstawcie się pokrótce i opowiedzcie, czym się zajmujecie

Nazywamy się Bartłomiej Bucholc i Michał Kowalewski, mamy po dwadzieścia kilka lat. Jesteśmy młodymi przedsiębiorcami. Mieszkamy w Trójmieście. Na co dzień rozwijamy markę EMBRO, której jesteśmy twórcami.

2. Czym jest EMBRO?

Jesteśmy brandem, który zachęca do wyrażania siebie poprzez customowanie kicksów. Wspieramy każdego, kto chce iść pod prąd, każdego, kto ma jakąś pasję w swoim życiu.

img_9374

img_9569-2

3. Kto jest pomysłodawcą firmy i co było bodźcem do jej powstania?

We wrześniu 2015 roku spotkaliśmy się z Michałem i podczas zwyczajnego grania w FIFĘ opowiedziałem Michałowi o pomyśle dotyczącym personalizacji butów metodą haftu komputerowego. Michał posiadając doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy stwierdził, że pomysł ma sens. Tak to się wszystko zaczęło. Nie mieliśmy pieniędzy na start. Szukaliśmy inspiracji na zagranicznych blogach. Łączyła nas mega zajawka do tego, że tworzymy coś własnego. Stąd hasło „Create Yourself”.

4. Tego typu miejsc w Polsce jest już kilka. Nie baliście się, że będziecie kolejną firmą po prostu malującą i czyszczącą buty?

Buty zaczęły być elementem wizerunku, a nawet tworzą streetwearową kulturę. Inspirowaliśmy się ludźmi zakochanymi w kicksach. Sama też posiadasz przecież wiele par :).

14311314_518715324988593_2694081713414155187_o

5. Czym wyróżniacie się na tle firm zajmujących się renowacją i customem? Czy jest coś innego co możecie zaproponować swoim potencjalnym klientom?

Wyróżniamy się podejściem do klienta. W EMBRO to właśnie On aktywnie uczestniczy w tworzeniu customu swoich kicksów. Jako firma idziemy pod prąd, wychodzimy poza ramy standardowej relacji sprzedawca-nabywca. W tym celu nasz Sopocki lokal został podzielony na część ekspozycyjną oraz pracownię, która jest otwarta dla każdego.

15589682_559199334273525_2291020780377938847_n

6. Czy macie w ekipie jakiegoś „czarnego konia”, którego kreatywnością możecie się pochwalić?

Każdy z nas jest „czarnym koniem” w jakimś stopniu (śmiech). W naszej ekipie każdy zdążył udowodnić, że myśli nieszablonowo. Kreatywność to nasz wspólny mianownik, dzięki czemu jako zespół myślimy o wielkich projektach. Dowodem jest chociażby kolaboracja Kuby Feldzensztajna ze znanym blogerem Zulu Kukim przy wystawie ADIDAS NMD, czy osiągnięcia artystyczne Piotra „TEMPSA” Marciszewskiego.

img_9982

7. Wiemy, że można Was było spotkać na zeszłorocznym Baltic Games. Czy planujecie jeszcze brać udział w tego typu wydarzeniach? Jeśli tak to gdzie będzie można się z Wami spotkać?

Oczywiście. Nasza obecność na tym festiwalu oraz innych wydarzeniach utwierdziła nas w przekonaniu, że warto brać udział w takich eventach. Dla nas to dodatkowa okazja, by porozmawiać z naszymi klientami i poznać ich bliżej. W 2017 roku będziemy jeszcze bardziej aktywni, nie tylko w Trójmieście. Informacje o naszym uczestnictwie w tego typu wydarzeniach pojawiać się będą na bieżąco w naszych mediach społecznościowych.

14040163_507810969412362_339446786671210833_n

8. Czego życzycie sobie w 2017 roku? Jakie macie plany na ten nowy rok?
Plany mamy ambitne i życzymy sobie, aby się zrealizowały (śmiech). Na poważnie życzymy sobie wielu ciekawych projektów, odważnych customów i niestandardowych realizacji. Chcemy by brand EMBRO był rozpoznawalny na terenie całej Polski. Przede wszystkim życzymy zarówno sobie, Wam, jak i czytelnikom dużo zdrowia oraz determinacji do realizowania noworocznych postanowień. Idźcie pod prąd, miejcie wielkie marzenia i ciśnijcie z tym, co macie.

Create Yourself & szczęśliwego nowego roku!

Embro możecie zlokalizować na:
www.embro.to

Facebook
Instagram

Autor: Ylon