Marka adidas zmaga się z problemami bezpieczeństwa danych klientów

Niestety wraz z towarzyszącymi plusami teraźniejszego rozwoju technologicznego, a tym samym przeniesieniu znacznej części dochodów marek do sprzedaży internetowej, sytuacja ma także swoje złe strony. Tym razem, problemy dotykają niemiecką markę adidas.

W jednym z raportów pojawiły się informacje o potencjalnym naruszeniu bezpieczeństwa danych osobowych klientów sklepu. Szczegółowe informacje pod postacią ilości możliwie poszkodowanych osób lub konkretnych danych nie zostało opublikowane jednak adidas zapewnia, że dane kart kredytowych nie zostały naruszone. Choć wiadomość brzmi całkiem dobrze, warto wspomnieć o pozostałych informacjach takich jak adres, poczta e-mail, czy hasła i loginy. Stanowisko zajął rzecznik marki, który informuję, że adidas ceni bezpieczeństwo swoich klientów, a po zaistniałej sytuacji podjął niezbędne kroki aby wyjaśnić sytuację, a także wszcząć śledztwo z organami ścigania.

Jak wynika z informacji, sprawa dotyczy klientów z USA. Niestety na podobny problem narażonych jest wiele firm, zaledwie kilka dni temu o podobnym incydencie informował Ticketmaster. Mamy jednak cichą nadzieję, że działania zostały zabezpieczone, a nam pozostaję uważać.