Liverpool gwiazdą nowej kampanii ’47

W połowie października podzieliliśmy się z wami nutą historii, jaka kryje się za marką ’47, a tym samym jakie ma znaczenie w świecie sportu – i jego fanów. Zważając na to, a i również na bogatą przeszłość sięgającą 1947 roku, firma ma możliwość znacząco przybliżyć nas do ulubionych drużyn!

Niespełna kilka dni temu ruszyła kampania skierowana dla fanów Liverpoolu, wzbudzając wiele pozytywnych emocji. Jeśli kibicujecie jakiejkolwiek z drużyn, z pewnością domyślacie się jak wielkie znaczenie niesie za sobą lubiany klub. Marka ’47 niezmiennie, kontynuuje swoje poczynania przedstawiając nie tylko rolę sportu ale i rzeczy, które łączą – zarówno fanów, jak i zawodników.

Passion. Togetherness. Family.

Aby uczcić projekt, stworzono zarówno lookbook jak i krótkie wideo, które nieco oddaję towarzyszące emocje.

Produkty powstałe w wyniku kampanii możemy znaleźć m.in. w lokalizacjach ’47, sklepie w okolicy stadionu Anfield czy oficjalnej stronie Liverpool FC. Poszczególne kadry poniżej!