Listopad – Top #5 Sneakersów

W minionym czasie wspominaliśmy o premierach w 2019 roku na które czekamy – dziś, skupimy się na podsumowaniu zeszłego miesiąca! W zestawieniu znajdą się m.in. pozycje dla fanów Air Jordan, adidas ale i FILA – przyznajemy, że wybór nie należał do najłatwiejszych.

1. Air Jordan 1 Not For Resale ”Varsity Red”

Miesiąc rozpoczął się dość niespodziewanie – początkowo, premiera wydania była zapowiada na grudzień. Sylwetka z jednoznacznym przekazem okazała się być prawdziwym strzałem w dziesiątkę, na rynku ”odsprzedaży” zwłaszcza. Kolorystyka Varsity Red trafiła do sprzedaży 7 listopada w cenie 160 dolarów, na ten moment ceny przekraczają 500 dolarów.

2. Air Jordan 1 x Union Los Angeles

Na drugiej pozycji nie mogło zabraknąć współpracy Jordan Brand z Union Los Angeles. Dwie kolorystyki, które trafiły do sprzedaży 17 i 24 listopada, łączą odcienie pozostałych wydań jednak w zupełnie innej kompozycji. Elementami szczególnymi są widoczne hafty i logo Union pod postacią etykiet po bokach. Choć retail nie odbiegał od klasycznych modeli, aby na obecną chwilę zakupić sylwetkę, musimy przygotować się na kwotę rzędu 600 dolarów.

3.  Timberland x Champion

Kolekcja duetu została stworzona dla sieci Foot Locker EU, która była także wyłączonym sprzedawcą kolaboracji. Obejmowała jedną z najbardziej lubianych sylwetek Timberland, a mianowicie 6” w kilku kolorach i wersji ”Sports Pack” oraz ”Luxe Pack”. Cechą charakterystyczną jest logo Championa u boku oraz na języku. Debiut miał miejsce 10 listopada.

4. adidas Yung-1 x Absolute Vintage

Wydanie Yung-1 jest zdecydowanie jednym z najgorętszych pozycji w tym roku. Niemiecka marka wykorzystała jego potencjał i stworzyła projekt u boku Absolute Vintage. Oczywiście współpraca sama w sobie nie jest niczym odkrywczym, jednak jej założenia są wyjątkowe. Do sprzedaży trafiło 100 par w cenie 35 dolarów, a zyski netto zostały przekazane organizacji charytatywnej SFTS. Premiera odbyła się 24 listopada. Mimo, że jest to jeden z najtańszych modeli…lepiej nie pytajcie o ceny odsprzedaży.

5. FILA Silva x Foot Patrol

Włoska marka od kilku lat przeżywa swoiste odrodzenie, a najlepszym tego przykładem jest imponujące zainteresowanie klientów i kluczowe kolaboracje. Jedną z ostatnich jest projekt z Footpatrol – bazą została sylwetka SILVA, za którą kryje się historia sięgająca lat 90 i co najważniejsze, honorująca biegacza Germána Silva. Współpraca zaowocowała trzema kolorystykami, które trafiły do sklepów 26 listopada w cenie 115 dolarów.

Użyte tagi