Kwiecień – Top #5 Sneakersów

Kwiecień dobiegł końca, a wraz z nim, podsumowanie minionych premier! Znajdą się w nim zarówno doskonale znane sylwetki jak i kolaboracje z ich udziałem.

1. New Balance 997 x Aimé Leon Dore

Uwielbiana sylwetka 997 w połączeniu z nowojorską stylistyką Aimé zaowocowała dwoma kolorystykami od firmy New Balance. Budowa buta jest dość prosta choć zastosowanie zamszu z siateczką, i wielu elementów kolorystycznych robi wrażenie. Warto zaznaczyć, że zakup nie należał do łatwych wyzwań albowiem dostępność została ograniczona do sklepu Aimé w NYC – 12 kwietnia.

2. Air Max 97 „Shanghai Kaleidoscope”

W kwietniu, naszą uwagę skierowaliśmy na jeden z projektów „ON AIR”, który Nike stworzył wraz z młodymi projektantami – dając szansę na produkcje modelu autorskich pomysłów. Lubiana sylwetka Air Max 97 zestawiona z turkusowymi odcieniami na cholewce okazała się być jednym z najbardziej pożądanych wydań. Wrażenie robi również specjalny, dedykowany box. Buty trafiły do sprzedaży 13 kwietnia za pośrednictwem SNEAKRS App.

3. adidas POD S3.1 x NEIGHBORHOOD x A Bathing Ape

Kolaboracja powyższych marek nie jest dla nas zaskoczeniem, firmy chętnie podejmują się wspólnych projektów, a ponadto prezentują całkiem udane efekty. Tym razem, bazą zostało wydanie POD S3.1. Pierwsze zapowiedzi pojawiły się w listopadzie ubiegłego roku – monochromatyczne wykonanie zdobi wzornictwo camo BAPE. Premiera miała miejsce 19 kwietnia.

4. BAPE x UGG Bapesta

Polskie ulice nie obfitują raczej w posiadaczy klasycznego modelu Bapesta od japońskiej marki A Bathing Ape choć mimo to, jest to dość ciekawa propozycja. W tym roku, stworzono wspólną kolekcję z UGG – jeśli uważaliście, że firma ma do zaoferowania wyłącznie modele emu, nic bardziej mylnego. Duet zaprezentował kilka wydań – z charakterystycznymi cechami obydwu przedsiębiorstw. Premiera powyższej sylwetki została zaplanowana na 27 kwietnia, a ceny odsprzedaży są ponad 2 razy większe, a niżeli retail.

5. adidas Ultra Boost x NEIGHBORHOOD

W naszym zestawieniu znalazła się już jedna współpraca duetu choć postanowiliśmy, że ta również zasługuje na zainteresowanie. Lubiane wydanie Ultra Boost było dotychczas bazą wielu znaczących kolaboracji, mimo że istnieje na rynku niespełna 4 lata. NEIGHBORHOOD postawiło na klasykę i monochromatyczne barwy – biel i czerń jest nie tylko bezpiecznym zestawieniem ale i klasyką. Do sprzedaży w dniu 27 kwietnia trafiły dwa warianty kolorystyczne z motywem błyskawic.