Kampania Pumy Run The Streets połączyła ludzi z całego świata

Puma przenosi kulturę ulicy na kolejny poziom w swojej najnowszej kampanii poprzez odkrywanie jej róznych aspektów na świecie. Ideą było stworzenie przestrzeni do wymiany kulturowej, a także konfrontacja wielu dziedzin sztuki jak moda, taniec, muzyka, film, street art i fotografia. Niemiecka marka zebrała najciekawszych influencerów reprezentujących każdą z dziedzin, aby zobaczyć co niezwykłego wyniknie ze spotkania ludzi myślących w podobny sposób, ale pochodzących z różnych kultur i pozwolić im przejąć ulice.

Wybrani influencerzy ucieleśniają kluczowe wartości kampanii Run The Streets, którą Puma opiera na unikalnych osobowościach jak np. The Weeknd. Uwaga skupia się na modelach z linii Puma evoKNIT, LIMITLESS oraz TSUGI. Projekt miał miejsce w czterech miastach: Moskwie, Mumbaju, Delhi oraz Kapsztadzie, a do stworzenia historii wykorzystano kreatywną wymianę twórczości zaproszonych influencerów.

MOSKWA
W Moskwie, wymiana kulturowa skupiała się na muzyce, street arcie, modzie i filmie. Rosjanie razem z kilkoma influencerami z Stambułu przez dwa dni odkrywali nieznane zakamarki miasta i jego kulturę alternatywną. Grupa dzieliła się swoimi doświadczeniami na Instagramie, a jako finał tej wyprawy został zorganizowany prywatny koncert na tajemniczym, opuszczonym moście nad rzeką Moskwą.

INFLUENCERZY Z ROSJI:
Ilya Naishuller: filmowiec, muzyk
Slava Glushkov: DJ, influencer modowy
Karina Istomina: modelka, DJ, dziennikarka muzyczna

INFLUENCERZY Z TURCJI:
Umut Eker: model, twórca contentu, stylista
Leo Lunatic: artysta graffiti

MUMBAJ
Pierwszym przystankiem w Indiach był Mumbaj z dwoma utytuowanymi tancerzami pochodzącymi z zupełnie różnych światów. Mukti Mohan jest lokalną tancerką, którą interesują rózne style – od Bollywood po hip hop. Była przewodnikiem dla Zulu Kukiego z Polski, uznanego tancerza street-artowego oraz fotografa. Spędzili razem dwa dni wymieniając się pomysłami i doświadczeniami. Jednego wieczoru zatańczyli na dachu z widokiem na Mumbaj, a zachód słońca nadał całości imponujące tło.

INFLUENCERKA Z MUMBAJU:
Mukti Mohan: tancerka, aktorka

INFLUENCER Z POLSKI:
Zulu Kuki: tancerz, model, fotograf

DELHI 
Delhi było kolejnym przystankiem w Indiach, gdzie PUMA zebrała influencerów reprezentujących street art, muzykę oraz branżę mody tego miasta. Goście z Polski zostali przyjęci przez dwóch projektantów z niepowtarzalnej marki modowej oraz wpływowego artystę street art, którego prace można znaleźć w całym Delhi. Poznawali miasto z dachów budynków i wymieniali się swoimi pomysłami. Karolina Gilon nosiła najnowsze projekty w wyjątkowym indyjskim otoczeniu, natomiast raperowi QUEBONAFIDE zaprezentowano ręcznie malowany napis z jego imieniem w tradycyjnym stylu. Rozwijające się, nowoczesne Indie były tematem przewodnim pod każdym wzgędem.

KAPSZTAD
Przygoda w Kapsztadzie różniła się od tych w Rosji czy Indiach. Głownym celem spotkania w Afryce Południowej było poświęcenie się muzyce. Artyści z różnych środowisk oraz o odmiennych stylach odkrywali muzyczną stronę miasta, co zaowocowało pracą nad wspólnym trackiem. Grupa influencerów była bardzo zróznicowana: od Das Kapital z Kapsztadu, producenta i osobowości radiowej o dużych sukcesach, po Namdi z Dubaju, rozpoczynającego swoją karierę jako producent, oraz wielu innych. Szeroka gama talentów i unikalnych perspektyw z dziedziny sztuki i kultury doprowadziły do wielu interesujących dyskusji, niezapomnianych imprez i nocy pełnych inspiracji spędzonych w studiu nagraniowym.
Grupa influencerów z Bliskiego Wschodu o nazwie Suede Guerrillas zdobywała ulice Dubaju w swoim własnym, oryginalnym stylu.