Jordan Brand zyskuje nowego prezesa

Jordan Brand liczy już 33 lata – w ciągu tak sporego czasu, marka miała swoje wzloty i upadki. Niemniej jednak, z czystym sumieniem możemy stwierdzić, że w dalszym ciągu przyciąga niezliczone grono klientów i sympatyków.

Już na początku roku 2019, a konkretniej 14 stycznia – Jordan Brand zyska nowego prezesa. Na stanowisku obecnie znajduje się Larry Miller, który pełni tę funkcję od 1999 – 2006 r., a następnie od 2012 r. do chwili obecnej. Nie jest to kwestia odejścia długoletniego pracownika gdyż sam Larry zostanie przewodniczącym nowej rady doradczej Jordan Brand. Na stanowisko mianowano Craiga A. Williamsa, którego przeszłość to m.in. pełnienie funkcji dyrektora grupy ds. Marketingu w USA, starszego wiceprezesa Coca-Cola Co., czy prezesa McDonald’s odpowiadając za partnerstwo, strategię i rozwój ponad 37 000 restauracji. Do decyzji ustosunkował się także Michael Jordan – zaznacza, że Larry Miller zrobił naprawdę wiele dla Jordan Brand, a na obecną chwilę wierzy, że jego wiedza wraz z wizją Craiga będzie w dalszym ciągu rozszerzać przywództwo rynkowe.

”It’s a unique moment to bring on a talented leader like Craig and to also be able to retain the knowledge, passion and guidance of a seasoned leader like Larry”

Elliot Hill, prezes firmy na rynku konsumenckim podkreśla, że doświadczenie nowego prezesa w kierowaniu globalną strategią pomoże budować markę premium.