Jordan Brand wyprodukowało w 2018 roku 184 wydania o wartości ponad 30 tysięcy dolarów

Wraz z końcem roku możemy śmiało podsumować to, co działo się w ostatnich 12 miesiącach. Skupiając się na Jordan Brand, już w ubiegłym roku były dyrektor generalny omawiał wstępne założenia, a w tym dopuszczenie do sprzedaży wielu nowych kolorystyk Air Jordan 1.

W sumie, do sklepów trafiły 184 wydania różnorodnych modeli przy czym 60 z nich, stanowi model Air Jordan 1. Wartość wszystkich liczy 32 800 dolarów – biorąc pod uwagę retail każdego z wydań, a niżeli wszystkich sprzedanych par. Choć suma wydaje się być wysoka, niewiele różni się od roku 2017 kiedy to wyniosła 32 428 dolarów. Musimy przyznać, że nie mogliśmy narzekać na nudę, a to ze względu na wdrożenie większej ilości projektów dedykowanych kobietom. Zaowocowało to takimi wydaniami jak m.in. Jordan 1 Court Lux x Aleali May, Jordan 10 Court Lux x Maya Moore czy Jordan 8 WMNS ”Valentine’s Day”. Warto wspomnieć o dwóch wersjach AJ 1 we współpracy z Off-White, które wygenerowały nie tylko wielką sprzedaż ale i zainteresowanie, które przerodziło się w kwitnący resell. Na bazie modeli doszło do kilku kluczowych współprac – u boku Levi’s, Justina Timberlake’a czy Travisa Scotta. Całą listę modeli, które pojawiły się w sprzedaży w bieżącym roku możecie zobaczyć tu.

Przyszły rok zapowiada się równie obiecująco, a to ze względu na reedycje takich wydań jak na przykład Air Jordan VI ”Infrared Black”czy Air Jordan XI ”Bred” – wiele dobrego przyniesie nam 30 rocznica modelu Air Jordan IV wraz z powrotem sylwetki w kolorystyce ”Bred”.