Trzy szybkie pytania do Intruza na temat nowej kolekcji [wywiad]

O nowej identyfikacji graficznej oraz kolekcji marki Intruz, pisaliśmy zaraz po tym jak informacja o nich wyszła na świat (link). Zafascynowani nową estetyką postanowiliśmy wejść za kulisy i zadać kilka pytań ludziom stojącym za tą marką. Dowiedz się dlaczego m.in. doszło do zmiany logotypu i jakie są plany na przyszłość.

exxist: W tym roku Intruz otrzymał nowe logo i mocną zmianę w wyglądzie kolekcji. Skąd pomysł by to właśnie OSOM się tym zajął?

Intruz: Potrzebowalismy odświeżania po tych 10 latach. Nasz przyjaciel Bartek Walczuk/OSOM, z którym robiliśmy już kolaboracje przy projekcie Miranda, zaproponował nam pomoc i podjął sie zaprojektowania logo. Z racji tego, że chcieliśmy aby cała kolekcja była spójna zdecydowaliśmy sie, że oprócz logo zaprojektujemy cała kolekcje wspólnie.

exxist: Jesteśmy już chwilę po premierze kolekcji. Jest mocna i bardzo wyrazista. Jesteście zadowoleni z odbioru?

Intruz: Jestemy zadowoleni. Odbiór jest bardzo dobry, nowe logo daje rad,e a w całej kolekcji udało nam sie nie zatracić części zbuntowanej Intruza, jednocześnie mocno odświeżając go.

13495364_1408414425840902_6537201102627263904_o

exxist: „WE INTERRUPT THIS PROGRAMME_” to jednorazowy strzał jeśli chodzi o estetykę ubrań, czy jest to może zapowiedź tego jak Intruz będzie teraz wyglądać?

Intruz: Czas pokaże. Na pewno wiele patentów zostanie na stałe. W tym momencie cieżko planować jeszcze przyszłość… Mamy też równoległą linie z typowo klasycznymi produktami, także każdy z naszych klientów ma szanse znaleść cos dla siebie.

 

Pytał: zulu kuki

Użyte tagi
,