G-Star i Pharrell z kampanią „What is RAW?”

G-Star po raz pierwszy w historii przy okazji najnowszej kolekcji wykracza poza same produkty, stawiając pytanie What is RAW? i opowiadając o tej mniej widocznej stronie marki. Nowa kampania G-Star na jesień/zimę 2016 opowiada o tym co istnieje pod powierzchnią samej marki, o ludziach którzy ją tworzą, ich pracy oraz o miejscu w jakim pracują. Aby to osiągnąć stworzyli specjalne video, które pozwala użytkownikowi dowiedzieć się wielu rzeczy o samej marce jak i pracownikach odpowiedzialnych za finalne produkty. Wielowarstwowa kampania obejmuje serię ponad 10 krótkich filmów, w których pracownicy opowiadają o procesie tworzenia kolekcji od samych podstaw, obsesji na punkcie konstrukcji 3D, innowacji.

Póki co możecie obejrzeć zdjęcia tego co marka oferuje na nadchodzący sezon oraz pierwszy film na stronie marki.

Użyte tagi
,