Footpatrol x Givenchy wydają ultra limitowane wydanie JAW

Projekty z udziałem butików są zjawiskiem dość częstym – przykładem może być chociażby wydanie adidas Yung-1 x END. Francuski dom mody Givenchy połączył siły z londyńskim, lubianym detalistą znanym bliżej jako Footpatrol.

Sylwetka czerpię inspirację z pierwszego projektu JAW stworzonego przez dyrektorkę artystyczną marki Givenchy, którą na tę chwilę jest Clare Waight Keller. Pierwotny model ukazał się w zeszłym miesiącu, a charakteryzowały go mocne akcenty butów z lat 50 i 60 – łącząc je z elementami sportowymi z lat 90. Model szybko zyskał uznanie co więc okazało się być idealnym pomysłem na stworzenie jego kolejnej wersji. Sneakers Footpatrol x Givenchy ”JAW” zdobi szara paleta barw, którą dopełniają elementy czerni oraz czerwieni. Model jest wysoce limitowany do 100 par co podkreśla wewnętrzna część cholewki. Masywna podeszwa współgra z błyszczącą skórą występującą na pięcie oraz zamszem i siateczką. Buty będą dostępne wyłącznie w stacjonarnym sklepie Footpatrol w Londynie i Paryżu już jutro – 28 września.