Diesel porusza temat nienawiści w najnowszej kampanii ”Haʉte Couture”

Otaczająca nas nienawiść nie jest tajemnicą – problem jest zauważany także przez marki odzieżowe. Diesel postanawia poruszyć istotny problem w najnowszej kampanii ”Haʉte Couture” wraz z kolekcją Fall/Winter 18.

Projekt został stworzony wraz z udziałem artystów, którym wulgarne komentarze towarzyszą codziennie. Jest to m.in. Nicki Minaj, Gucci Mane czy Bella Thorne. Głównym założeniem kampanii jest przeciwstawienie się nienawiści, której przykłady możemy zobaczyć na poszczególnych elementach odzieży pod postacią obelg pokroju ”SLUT”, ”UGLY BOY” i wielu innych. Diesel daję także możliwość stworzenia własnych napisów na produktach z najnowszej kolekcji, które będziemy mogli zaprojektować w poszczególnych sklepach. Sama inicjatywa może okazać się strzałem w dziesiątkę – zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że marka dostrzega znaczący i narastający problem. Smutną wiadomością jest to, że na obecną chwilę Diesel nie oferuję usługi projektowania w żadnym ze sklepów w Polsce.

Użyte tagi