Conversy wracają do łask

Ja wiem, że to tak ponadczasowa marka, iż trudno tutaj mówić jakby kiedykolwiek trampki syngowane logotypem liczącego już ponad 100 lat brandu nie były „w modzie”, ale to właśnie w ciągu ostatnich dni kolejne kolaboracje Converse pojawiają się dosłownie jedna za drugą.

Zaczęło się od propozycji przygotowanej we współpracy z Coca – Colą oraz nowojorskim butikiem KITH. Klasyczna sylwetka zaprojektowana przez Chucka Taylora udekorowana została haftem z logo najpopularniejszego napoju na świecie oraz subtelnym brandingiem KITH na podeszwie. Świetnie dobrane kolory, w postaci bieli oraz czerwieni zaowocowały powstaniem przepięknego buta. Data premiery oraz cena detaliczna niestety nie jest jeszcze znana.

1

W tym roku w nasze ręce trafić będą mogły również „Chuck Taylory” w interpretacji sacai i fragment design. Sneakersy zapowiedziane zostały w dwóch kolorystykach. Czarnej oraz białej. Brandingi dwóch japońskich marek umieszczone zostały na piętach. Logo Converse nie zmieniło swojego położenia.

sac

Od wczoraj natomiast dostępne są także Conversy z kolaboracji z Looney Tunes. Pack obdarzony nazwą „Rivalry” (rywalizacja) to oczywiście klasyczna sylwetka Chuck Taylor All Star ozdobiona postaciami z popularnych kreskówek. Ich motywem przewodnim jest wspomniana już rywalizacja pomiędzy bohaterami naszego dzieciństwa. Kaczor Daffy vs Królik Bugs, Sylvester vs Tweety albo Marvin konta cała ziemia. To jest to!

23

24

25