Chińska marka upozorowała współpracę z Supreme wraz z aktorem udającym właściciela

Słyszeliśmy już o stacjonarnych sklepach z fałszywymi produktami pod szyldem Supreme, niejednokrotnie spotykaliśmy także strony (w tym i polskie) które za wszelką cenę chcą dowieźć, że box logo wyniesie nas nieco ponad 200 zł. Zdawałoby się, że jest to na krawędzi prawa i nikt nie posunie się jeszcze dalej – nic bardziej mylnego.

Chiny są znane z wielu rzeczy – zarówno w aspekcie pozytywnym jak i negatywnym. Sytuacja do której dopuściła się chińska marka, z pewnością nie osiągnie dobrego wydźwięku. Krajowa marka OXN postanowiła zwiększyć swoje wpływy i wykorzystać popularność Supreme do celów własnych. Na imprezie w Guangzhou ogłosiła, że rozpoczyna współpracę z kalifornijską marką tworząc przy tym nową kolekcję. Przyznamy, że wszystko wygląda dość poważnie – event zgromadził spory tłum, a dekoracje i dostojność pokazu nie wskazywałaby na to, że dotyczy wyłącznie fałszerstwa. Aby zwiększyć zainteresowanie, OXN wynajęło aktora, który miał być właścicielem Supreme. Sytuacja jest dość zabawna ponieważ aktorem został czarnoskóry mężczyzna – najwyraźniej nikt nie pomyślał o tym, że fani marki wiedzą kim jest James Jebbia i co najważniejsze, jak wygląda.

Na jednym z chińskich blogów Blackstar możemy znaleźć więcej zdjęć z konferencji, a tym samym dowodów na jawne oszustwo którego dopuściła się chińska marka. Poniżej możemy przyjrzeć się bliżej edytorialowi, który nawiązuję do kolekcji.

Nie są znane dalsze szczegóły sprawy jednak zdaje się, że reklama na którą liczył OXN wymknęła się z rąk i dotarła nawet do nas. Nie wróżymy z tego wielkiego biznesu choć trudno powiedzieć na co liczyli właściciele marki.

Użyte tagi