CEO adidas dementuje plotki o zmniejszeniu zainteresowania YEEZY

Na początku listopada, omawialiśmy możliwe skutki i efekty zwiększonej dostępności YEEZY. Sprawa okazała się być dość głośna co skutkowało wieloma wypowiedziami w internecie i nie tylko. Z tego względu, do tematu ustosunkował się sam dyrektor generalny adidas Originals – Kasper Rørsted.

Podczas rozmowy z CNBC, podkreśla że trzeci kwartał dla YEEZY był bardzo przychylny, a dalsze plany niemieckiej marki w dalszym ciągu są skupione na kontynuowaniu współpracy z artystą. CEO zaznacza również, że jak dotąd – nie zauważono spowolnienia w sprzedaży i efektywności. Głównym punktem zaczepienia wśród komentarzy osób trzecich było powiązanie z upolitycznieniem rapera, a tym samym poparciem dla Donalda Trumpa. Kasper Rørsted nie pozostawia tego bez słowa i jasno wskazuję, że marka nie musi utożsamiać się z każdym ruchem Kanye’ego Westa, a wyłącznie tworzyć wspólne projekty, które jak dotąd zdają się być zadowalające.

Powyższe podsumowanie dostarcza nam informacji ze źródła jednak warto pamiętać, że wiele osób zauważyło spadek zainteresowania na co wskazywać mogą choćby ceny odsprzedaży. Wystąpienia rapera i pewne gesty w stronę prezydenta USA również nie pozostają bez komentarza fanów.