Carhartt WIP uruchamia magazyn

Choć w ostatnich latach widać znaczne odejście od drukowanych magazynów, w dalszym ciągu część klientów chętnie po nie sięga. Carhartt WIP zdecydował się uruchomić swój magazyn – niekoniecznie w celach zarobkowych, a raczej promocyjnych.

Projekt ”Work In Progress” liczy już 24 lata. Z powodzeniem pozyskuję klientów nie tracąc przy tym swoich starszych sympatyków. Biorąc pod uwagę bogatą historię marki, inicjatywa magazynu brzmi całkiem ciekawie i sensownie. Jak informuję marka, ma on na celu wyszczególnienie osób, które są z nią ściśle związane. Mają ukazywać życie, przedstawiać poszczególne procesy, a tym samym być blisko czytelnika. Pierwsze wydanie prezentuję wywiad z Julianem Klincewiczem, opisuję także środowisko skateboardowe – jego bohaterem został Denis Lynn. Obszerne wydanie liczy 140 stron co więc wpływa na sporą dawkę wywiadów, a także ciekawostek.

Jak wspominaliśmy, wydanie nie powstało w celach zarobkowych – jest dostępne bezpłatnie w sklepach Carhartt WIP, a także jest dodawane do zamówień powyżej 200 euro z oficjalnej strony.