Adventure Club – Nike rusza z płatną subskrypcją obejmującą obuwie

Niemalże codziennie, życie wielu z nas może opiera się na dobroci cyklicznych pakietów, planów czy subskrypcji – począwszy od umów, kart miejskich, skończywszy na tak błahych sprawach jak strumieniowe odtwarzanie muzyki. Kto pomyślałby, że będziemy mogli korzystać także z klubów polegających na zakupie butów!

Nike wychodzi na przeciw oczekiwaniom i oferuje klientom płatne subskrypcje, które proporcjonalnie do wybranego pakietu – pozwalają na otrzymywanie konkretnej ilości par. Niestety już na wstępie musimy podzielić się z wami nieco smutniejszą nowiną – Adventure Club dotyczy dzieci w wieku od 2 do 10 lat. Prace nad projektem trwają już 2 lata, a idea nosiła nazwę ”Easy Kicks” gromadząc 10 tysięcy członków. Co ciekawe, rodzice nie zdawali sobie sprawy, że przedsięwzięcie należy do firmy Nike, a to ze względu na niejasne informacje wskazujące wyłącznie na partnerstwo. Klub obejmował zarówno modele Oregońskiej firmy jak i Converse, który od 2003 roku, oficjalnie należy do Nike. Jeśli program zyska większą sympatię, może znacznie podbudować finanse i zainteresowanie, a to ze względu na nawiązanie bezpośredniej więzi z małymi klientami od najmłodszych lat. Zapewne wiele z was, pamięta swoją pierwszą parę od kultowych firm – i Nike doskonale o tym wie. Detale w postaci zabawnych pudełek z imionami dzieci są kolejnym działaniem, które może zyskać w oczach najmłodszych.

Po wielu testach, ustalono trzy poziomy subskrypcji – 20$ miesięcznie pozwala na otrzymanie czterech par rocznie, 30$ – sześć, natomiast 50$ stanowi najdroższą formę i oferuje dwanaście par. Jak twierdzi Dave Cobban, aktualny dyrektor generalny Adventure Club, początkowo program miał obejmować maksymalnie cztery pary rocznie natomiast pojawili się klienci, którzy oczekiwali więcej wariantów. Przedsięwzięcie jest aktualnie dostępne wyłącznie na terenie USA. Najbliższe miesiące mogą ukazać dalsze działania Nike, a w tym ewentualne powiększenie państw mogących skorzystać z subskrypcji.