adidas wprowadza nowy system zakupów limitowanych wydań

W ostatnich latach sprzedaż kultowych modeli w większości przeniosła się na łamy internetu, a co za tym idzie – sprzedaż internetową. Oczywiście wszystko ma swoje plusy i minusy jednak w obliczu wciąż narastającego zainteresowania sneakersami, marki starają się ułatwiać zakupy.

Kilka dni temu, swoje pierwsze urodziny obchodziła aplikacja Nike SNEAKRS – co zresztą uczczono dostarczeniem najbardziej pożądanych modeli i możliwością ich zakupu. Niemiecka marka adidas również posiada aplikację za pośrednictwem której możemy dokonywać zakupów jednak firma stara się znacząco ulepszyć oferowane usługi. Nowa metoda zakupów w aplikacji będzie wymagała zweryfikowania konta przez użytkownika, a gdy będziemy zarejestrowani – otrzymamy informację o możliwości włączenia powiadomień o premierach. Następny etap obejmuję określenie swojego rozmiaru w dniu premiery, a tuż po tym – będziemy mieli 15 minut na zapłatę za produkty oraz przejdziemy weryfikację poprzez SMS. Niemiecka marka miała na celu nie tylko ułatwienie zakupów ale także zmniejszenie liczby botów – efekty poznamy jednak dopiero niebawem.

Na tę chwilę, nowy system sprzedaży jest dostępny wyłącznie na terenie Stanów Zjednoczonych jednak całkiem możliwe, że w niedalekiej przyszłości pojawi się również w innych regionach świata – a tym samym w Polsce.

Użyte tagi
,