adidas wprowadza nową sylwetkę Torison X

Dwóch niezaprzeczalnych konkurentów w świecie obuwia, dzieli wiele czynników – jednym z nich jest odmienne podejście do aktualnie wydawanych modeli. Niemiecka marka z trzema paskami pnie się w górę, tworząc wiele nowości – opartych poniekąd na własnych archiwach i tym, co doskonale znamy.

Świętując 30 rocznicę modelu Torison, który pierwszy raz pojawił się w 1988 roku, adidas Originals przywraca klasyki ale i wnosi na rynek powiew świeżości. W tym przypadku, mówimy o najnowszym wydaniu Torison X, które nawiązuje m.in. do designu Yeezy 500 ale i Ozweego. Elementem charakterystycznym jest zastosowanie kilku materiałów – zamszu i syntetycznych detali. Gdy sama cholewka jest utrzymana w stonowanej czerni, podeszwa skupia szeroki wachlarz odcieni takich jak neon, róż, czerwień, turkus czy granat. Model spoczywa na białej podeszwie Boost co gwarantuje nam wygodę – czyli to, z czego powinny słynąć wydania. Na języku widnieje dwubarwny branding z nazewnictwem sylwetki. Premiera jest zaplanowana na 14 września, a cena wyniesie 180 dolarów.