adidas rusza z własną aplikacją!

W dzisiejszych czasach, ludzie częściej korzystają ze swoich telefonów niżeli komputerów, robią zakupy w miejscu, w którym są w danym momencie. Nie jest to żadna nowość, każdy z nas chcę mieć pod ręką telefon czy aplikację, która pozwoli na szybkie i łatwe zakupy.

W ostatnim czasie do Polski trafiła aplikacja SNEAKRS od Nike, dzięki której dostęp do nowości i premier wydaje się być łatwiejszy niż w przypadku przeglądania strony przez przeglądarkę. Sporo marek inwestuję w tego typu rozwiązania aby w dalszym ciągu ulepszać jakość prezentowanych treści, tak postąpił również adidas. W nowej prezentowanej aplikacji możemy nie tylko robić szybkie zakupy ale i przeglądać spersonalizowane aktualności.

Jeden z szefów działu adidasa – Joseph Godsey, podsumował aplikację cyt. ”With one tap, consumers can now purchase directly through the app, track their order, interact with the brand and benefit from a customized newsfeed”

Na tę chwilę, aplikacja jest dostępna wyłącznie w USA oraz Wielkiej Brytanii jednak adidas planuję wdrążyć ją do kolejnych krajów już na początku 2018 roku.