adidas Originals x Alexander Wang

Już 1 i 15 kwietnia do sprzedaży trafi główna kolekcja adidas Originals przygotowana we współpracy z amerykańskim projektantem młodego pokolenia, Alexandrem Wangiem. Po raz pierwszy zaprezentowano ją we wrześniu ubiegłego roku podczas nowojorskiego tygodniu mody. W ramach kolaboracji powstały 84 elementy, które przekraczają granice świata mody. Propozycje łączą streetwearowy charakter marki z buntowniczą i odważną estetyką projektanta.

Wraz z początkiem kwietnia zadebiutuje odsłona In-Out, która została zainspirowana piłkarskim stylem. Wyróżnia się przede wszystkim, jak sama nazwa wskazuje, wywinięciem tkaniny na drugą stronę. Ten wywrotowy proces jest kluczową cechą i nadaje kolekcji specyficzną tożsamość. W ramach In-Out pojawią się między innymi koszulki polo, bluzy wykonane z tkaniny frotte, szorty i dresy typu firebird. Wszystkie produkty w naturalnej palecie czerni, bieli i szarości.

Ostatni pack – Logo, Patch & Velour – pojawi się w sprzedaży w połowie kwietnia. Podczas jego przygotowywania projektant skupił się na trzech głównych elementach: logotypie (odwróceniu go), łączeniu ze sobą różnego rodzaju materiałów (plisowanie, haftowanie i nadruki) oraz welurowej tkaninie. Całą kolekcję uzupełnia linia obuwia, na którą składają się trzy modele w różnych wersjach kolorystycznych.

Kolekcja adidas Originals x Alexander Wang będzie dostępna we flagowych sklepach marki oraz projektanta a także za pośrednictwem strony internetowej: adidas.com/alexander_wang.