adidas Originals rusza ze specjalną witryną poświęconą serii Yung

Czołowe firmy sportowe w dalszym ciągu starają się nas zaskakiwać, a tym samym skupiać naszą uwagę wokół ich produktów. O tym, że reklama to już znaczna część sukcesu przekonaliśmy się niejednokrotnie. Aby uczcić takie wydania jak Yung- 1, Yung-96 oraz Continental 80, adidas stworzył dla nas coś specjalnego!

Zważając na inspirację w toku tworzenia powyższych modeli i jednoznaczne nawiązanie do lat 90, postanowiono stworzyć wyjątkową podstronę promującą wydania. Witryna idealnie odwzoruję wzornictwo retro – znacząco odbiegając od stron, które na co dzień przeglądamy. Widnieją na niej GIF’y, teksty 3D i ogólnie rzecz biorąc, klimat wprost oddający lata 90. Do naszej dyspozycji są wideo, tapety, a nawet minigra. Ciekawym elementem jest animacja, która po przesunięciu kursora, przedstawia pierwotne wydanie na którym wzorowano teraźniejsze modele. Witryna została stworzona w oparciu o klientów w USA więc jest dostępna wyłącznie w języku angielskim – stronę znajdziecie TU.