W 2018 roku Jordany będą trudniejsze do zdobycia

Jeszcze w listopadzie, pisaliśmy o problemach, które omawia prezes Jordan Brand. Najwyraźniej wnioski oraz cele, o których wspominał mogą rzeczywiście mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Wspomniane problemy są wynikiem konkurencji, która najwyraźniej bywała niedoceniana przez Nike. W jednym z raportów firmy pochodzących z drugiego kwartału, słusznie zauważono spadek zainteresowania modelami Air Jordan poprzez zwiększenie dostępności. Oczywiście tego nie trzeba nad wyraz tłumaczyć – powszechność jest teoretycznie równa ze zwiększeniem przychodów jednak w praktyce – oznacza to spadek zainteresowania. Cytując Trevora Edwardsa: ”We want to keep Jordan icons coveted and special, which is why we are proactively managing the exclusivity of specific iconic styles”.

Nadchodzący rok szykuję sporo zmian, a w tym o wiele mniejsza produkcja modeli Air Jordan. Pamiętamy czasy, kiedy o dostępność modeli Retro było naprawdę trudno – kto wie, na jaką skalę dotkną zmiany także nas.